242TDI Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ingen perle, men en utrolig god bruksbil Skal få på alu snart. Har hatt den i fire år. Er storfornøyd! Har satt på powerboks. Utrolig bra resultat. Økte fra 90hk til ca 125hk. Stereo: Pioneer CD/MP3 spiller Focal 6,5" frontsett (Passer omtrent rett inn i de originale hullene JBL 6x9 i spesialbygget kasse inntil bakseteryggen. Skal montere forsterker. Ønsker du billige deler til din Octavia? Sjekk denne: http://www.ulv.no Ønsker meg et litt finere interiør i bilen. Skal prøve med sportsinteriør fra Audi A3. Noen som vet om for- og baksetene passer i Octavia? Siter 1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN) 1973 VOLVO 142 PROSJEKT 1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hyggelig og høre at det er flere her, har samme kaross som deg, veldig fin bil :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242TDI Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Kommer tilbake med nye bilder når jeg har fått på alufelgene! Siter 1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN) 1973 VOLVO 142 PROSJEKT 1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242TDI Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Helt ny er den ikke! 2002 TDI 4x4. 102000km. Flott bil. Sølv metallic En eier Bilder kommer. Siter 1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN) 1973 VOLVO 142 PROSJEKT 1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Nice, grattis med ny bil, da gleder vi oss til bilder ja... :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242TDI Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 2002 Octavia 1.9TDI 4x4 Den gamle blå er solgt til Andebu(Vestfold) Siter 1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN) 1973 VOLVO 142 PROSJEKT 1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Grattis, fin bil du har fått deg, kos deg masse med den :)liker fargen veldig godt... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Grattis med ny bil! :) Og velkommen i 4x4 klubben...;) Kjenner at nå skal bare vinteren komme... Gleder meg til å teste systemet...;) Har ikke hatt 4x4 før, så det bli nok skøy... Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242TDI Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Gleder meg også til vinteren! Skal bli konge å prøve 4x4 systemet. Har kjørt far min sin Rav4, men det er jo Toyota. Det er sterkt oppskrytt. Ellers blir det jo konge med en telemarksving og kakao på thermosen. Jeg synes den mosegrønne din er en nydelig farge. Holdt på å kjøpe en sånn av en pensjonist med hytte i Hallingdal.Bilen hadde sort skinn og slik farge. Men han skulle ha nesten 200000 for den. Det er ikke den du har kjøpt da? Siter 1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN) 1973 VOLVO 142 PROSJEKT 1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Nei, er nok ikke den... Jeg kjøpte min på Prøven Bil i Trondheim. Liker fargen godt, jeg og.. er jo litt spesiell samtidig som den ikke skiller seg altfor mye ut:) Men den er ikke 100% strøken i lakken. Skal få opplakkert panseret (der er det et par stygge riper), men det fikk jeg inkludert i prisen da jeg kjøpte bilen. Venter bare på at øyelokkene skal komme. Tenkte jeg skulle prøve meg på å få de til å lakke de i samme farta;) Hehe! Ikke har jeg skinnseter heller... Men forhåpentligvis får jeg råd til å kjøpe det en gang...;) Hører nemlig rykter om at de delskinnsetene som står i bl.a Passaten skal være knallgode...! Telemark ja... det skal bli godt når kong vinter setter inn for alvor :D Kjøpte meg nye ski sist jeg var hjemme på fri, så jeg gleder meg sykt til å teste de!!! :) Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242TDI Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Da har du flere grunner til å ønske kong vinter velkommen. Det blir nok helt sikkert litt snø i Trøndelag snart. Her nær Bergen blir det vel som vanlig mest is og slaps om hverandre. Er det de alcantra/mocca skinnsetene du tenker på? forsetene passer helt sikkert rett inn i Octaviaen. Audi a3 stoler passer både foran og bak. Mye tøft der og. Norsk bildelesenter på liertoppen har mange komplette interiør. Jeg har bulker i 3 av dørene mine. Fikk tak i alle 4 dørene brukte på Østlandet, samme farge 500kr pr stk. Det er grisebillig. Bare å smokke rett på. Siter 1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN) 1973 VOLVO 142 PROSJEKT 1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg