Michael Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Bilen starter så å si aldri med mindre jeg drar ut kontakten til ECU'en, kjinner og plugger i kontakten igjen. Dette funker kun når bilen er kald og har stått en god stund. Er bilen varm og jeg stopper den, får jeg alltid start på bilen uten å dra ut kontakten på ECU'en med mindre jeg lar den stå i mer enn 20 minutter. Da starter et rent sant helvete. Jeg kan stå og kjinne og kjinne uten respons. Kobler ut kontakten på ECU'en, kjinner, pumper, kobler fra batteriet, slår på starteren (Ikke at det er startsperre på bilen - den er tross alt 25 år) og gjør alle bokens kunster for å få start på bilen. Hva feiler det bilen? Bilen det er snakk om er en Porsche 944 2.5 N/A. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Dårlig kontakt et sted kanskje? Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianBN Skrevet September 17, 2016 Rapporter Share Skrevet September 17, 2016 Hei. Har sendt deg en meld i innboksen. Om noen har noen gode råd til startproblemer på porsche 944 2.5 så ring meg gjerne på nr 92063175 Min får plutselig ikke strøm til coilen og hvis jeg lurer den med 12 direkte så fusker den fortsatt som fy. Bare feiltenner og takler ikke turtall under 3000ca. Dør om jeg slipper gassen pluss at den på en måte henger litt igjen npr turtallet stiger før den går ned igjen. Hva kan dette være ?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg