kebabkongen Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Trenger ny sub til hjemmekinoen min. Max 5000,- Helst 15 eller 18" :volvsmile Noen som har fantastiske forslag? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Trenger ny sub til hjemmekinoen min. Max 5000,- Helst 15 eller 18" :volvsmile Noen som har fantastiske forslag? ;) Mener du kun element, eller komplett subwoofer? Skal du bygge selv? Har du forsterker? Hvor stor kasse har du plass til? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Kun element ;) har nok av forsterker og bygger sjølv :) Plass finnes nok av i verden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Kun element ;) har nok av forsterker og bygger sjølv :) Plass finnes nok av i verden ;) Kjøp samme sub som jeg har kjøpt inn til bilen. Soundsplinter 18". [ SoundSplinter Subwoofers - RL-p 18" Subwoofer Information ] Trenger STOR kasse til hjemmebruk, men det sa du jo at ikke var noe problem. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Dynabel DY9815 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 trenge masse forslag å linkar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 ELTEK AS Skal selv ha 4stk slike, sammen med 2stk BF7501 i DB Drag bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Bah, pingleløsninger. HORN! Helt kreisi banana! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg