Anders- Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 og den mentale alderens gjennomsnitt falt til det absolutte minimum.... 7+mva = 23 ( norske avgifter iberegnet ) Vennligst utdyp den der Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hvem av de ? 7+mva = 23? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hvem av de ? 7+mva = 23? Ja Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hehe, kosovo regning. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 haha, gangster liga regnskapsfører Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Du kunne faenikke mobba noen om de hadde rødt hår, fregner, var dritskinny, hadde epelepsi, downies og stamma samtidig din lille pappagutt. Også så jævla e-tough... Get off my internets! øh.. JEG pappagutt?!.. LOL!! det var årets DUMBASS komentar. den der skal du faen meg få en diplom for! gi meg fax nr ditt så skal jeg sende den med en gang! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Men er det ingen som ha noe bilder av denne bilen da? Kunne tenkt meg å sett den i action jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hyggelig? faen er vitsen med det da? da får jeg jo masse. sånne.. VENNER & shit! ... ne hei! ikkeno flower power gay-ness her gitt Venner er da kjekt det :) Og btw det skrives flowa powa 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Men er det ingen som ha noe bilder av denne bilen da? Kunne tenkt meg å sett den i action jeg å faen ingen vil se bilder av den japanfoto bilen hans som ikke han har råd til lakkere helt hehe ser bare "TARD" ut, mye bedere og ha en bil som ikke alt plasten flyr av og motor som ikke holder. bare så drit lei hele deg når du går rundt og bare konstant prater drit! -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 faen ingen vil se bilder av den japanfoto bilen hans! Nå var jo ikke spørsmålet om noen ville se bildene, men om noen hadde tatt bilder han kunne få se. Byggestil kan vi diskutere, men han har bygd en bil han kan være stolt av, gjort litt mer enn de fleste her som kjøper seg en nyere Audi, 19" felger og et senkesett. Og jeg vil gjerne se bildene Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 faen ingen vil se bilder av den japanfoto bilen hanssom ikke han har råd til lakkere helt hehe ser bare "TARD" ut, mye bedere og ha en bil som ikke alt plasten flyr av og motor som ikke holder. bare så drit lei hele deg når du går rundt og bare konstant prater drit! øhm, jeg skal for faen ikke taimot no tips om bilbygging fra en redneck som kjøre volvo såfall..! Snakker om tard.. haha! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Underholdning på høyt nivå.. Nesten gang jeg ikke har noe å gjøre, skal jeg sette meg ned å lese litt til:) 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 øhm, jeg skal for faen ikke taimot no tips om bilbygging fra en redneck som kjøre volvo såfall..! Snakker om tard.. haha! der tar du litt feil, jeg er neger så kan ikke være redneck! men du er ikke helt norsk du heller så -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 wallaj bror jeg er ikke nårsk da. men jeg kjører fortsatt ikke volvo:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 synd jeg ikke kan skrive med sånn skikkelig hilbilly texas style dialekt, ellers hadde jeg omformulert, Whacha doi'n here sonnny?!.. aint it bout tiem to get back to ya trailer boy?!... *spytt* . *PLING* Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg