DimitriX Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 har en AT motor i volvon min.. men den er gåen.. er det mulig og bruke en FK bokk og sette overt innsuget og diverse.. vill dette funke og hvordan blir det? Siter 87 MOD VOLVO 245 B21ET 89 MOD TOYOTA CAMMRY 84 MOD MB 190E 85 MOD VOVLO 245 DELEBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Funker fint det,men fk mangler hullet i blokka for mekanisk bensinpumpe...Iallefall de nyeste.Mulig de første har blendeplate over hullet. akslingen som driver oljepumpa må du også bytte for å få dit fordeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DimitriX Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 hva gjør jeg med det hullet som mangler da? og er det bare og sette over akslingen fra AT motoren evt? er dette lette greier`? er amatør sjø.. en hvist jeg skal bruke E eller ET blokk da`? Siter 87 MOD VOLVO 245 B21ET 89 MOD TOYOTA CAMMRY 84 MOD MB 190E 85 MOD VOVLO 245 DELEBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DimitriX Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 foresten er det en FT blokk.. er det noen forsell..? Siter 87 MOD VOLVO 245 B21ET 89 MOD TOYOTA CAMMRY 84 MOD MB 190E 85 MOD VOVLO 245 DELEBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 foresten er det en FT blokk.. er det noen forsell..? årsmodell som bestemmer det... De tidligste har aksling for å drive fordeler i fremkant og blendeplate over hullet til mek.pumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 hva gjør jeg med det hullet som mangler da? og er det bare og sette over akslingen fra AT motoren evt? er dette lette greier`? er amatør sjø.. en hvist jeg skal bruke E eller ET blokk da`? Du må fltte åver akslingen ja, da må du ned med bon panna, pga. at olje pumpa er i veien! Du må å skifte topp-pakning, da den orginale ikke tåler trykket! Og ja, du kan bruke hvilken som helst blokk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg