VolvoTrond Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Mine har ikke tatt skade av de "potholes" jeg har trøffi i 60+ ... Så det er fint å kjøre med skikkelig kvalitet og ;) Man har alltid uhell, VolvoTrond.. Men har du noe skikkelig kvalitet, så kan du slippe billigere unna i lengden ;) (Jeg kjører orginale volvofelger) Ja, det er sant :D Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Må bare dra frem denne igjen.. Var ute på tur sist fredag og da veien var kanskje ikke av det beste slaget.. Varierte imellom slitt asfalt og grus. På vei hjem ble vi forbikjørt av en volvo i full fart men det gikk ikke mer en et par kilometer før det sto parkert ved siden av veien. Dekket var flatt..Ballongdekk var det også,men jeg kan vedde en hundrings på at det ikke var dekket sin feil at det var flatt. Dekket var nemlig montert på en eikerfelg:hello: og denne veien er kjent for å spise felger..spesielt eiker:win ... Eikerfelgene er og blir dårlige:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Om de virkelig er så ille, skulle jeg aldri solgt de jeg hadde.. Det må ha vært en "wonderbatch" av noen eikerfelger.. fikk MYE juling! Og det på stygge veier... Jeg kjenner en som fikk ødelagt eikerfelg, men det var pga han lånte bilen til moren og hun kjørte 2 mil på pungtert dekk :P Men der hadde ikke en ekte polarisfelg overlevd heller.. Eneste forskjellen er vel at da hadde han kompisen min sikkert blitt RIMEILG upset Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Du hadde sikkert en uvanlig bra legering den dagen dine bli støpt..hehe.. Nei det er helt sikkert vi trønderne som har fått levert felger med dårlig kvalitet,i og med at så mange har oppe har ødelagt sine.. greit at det er solgt mange av de,men om en ser på felger ellers er det mange felger som er maaaange år gammle og fortsatt er i ok stand. Har hatt mye forksjellige felger selv,og et lass med biler med alufelger. Har alltid kjørt lavprofil.. De eneste felgene jag hat ødelagt er eikerfelger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Har ikke hatt problemer med mine enda, og jeg har kjørt på rimelig stygge veier i god fart! :P Fosse hadde de ganske lenge før meg også, så er sikkert ok kvalitet på disse. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Mine felger holder ennå. Til tross for en utforkjøring i helgen, fra asfalt og ned en skrent til et jorde, så var det ingen punktering, eller noe gale med felgene.. Kun frontleppa løsnet.. De har holdt ut noen runder med børning og herjing på både 244'n, 245'n og 740'n i det siste.. Eiker er tingen ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Min teori, er at det er masse dårlige eikerfelger.. Så er det noen som er bra. Spørsmålet er om det er de ny eller de gamle som er bra, eller om det er tilfeldig :p De produseres jo i Tyskland, på bestilling fra Eiker Motorshop, så det er vel naturlig at ALU kanskje kan være værre å kontrollere? Mine eikerfelger var ialelfall kjøpt rundt år 2002 mener jeg å huske, er en stund siden jeg solgte de nå :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Mine er fra 2007.. Har og hatt et par fra 2003. Ingen forskjell.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hmmmm Vi vet fortsatt ikke hvordan det skjedde, da vi plutselig bare merka det når vi skulle kjøre! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 5'er på at du har lånt bilen til enten dama eller mora di! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Skal sant sies, så var det faktisk ei jente som kjørte bilen før vi merka det. Men, jeg satt på! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Jeg skjønner meg ikke på folk,sånn som fks SATYR:"Har ikke tall på hvor mange eiker hjul han har ødelagt,hvis de er så ille hvorfor da kjøpe SÅ jævlig mange av de??Har hørt at noen eiker hjul er myke,men ting har en tendens til og bli MYE verre enn det egentlig er.OG SATYR....ikke noe vondt ment altså,men skjønner bare ikke hvorfor du har kjøpt så mange av de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hadde vert litt morro å vite ka dekk dei som har eiker felger som holder og dei som felger som blir skeive og ødelagt køyrer på. Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Jeg har 215/45-17 på mine, og de er ikke skjeve, bøyd, ødelagt, herpet, fortausmos +++. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 jeg har heller ikke klart og herper de så mye, jeg har tatt en innerkant, men det kan forklares i et HULL på størrelse med en 15" felg i bakken som traff innerkanten av felgen.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg