Olings Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg må bare starte med å si at jeg ikke har så mye peiling på bilbleie, så trenger den hjelpen jeg kan få :) Har forsøkt å lese meg smart på forumet, ingen nytte desverre :o Har en sort bil (men ser nesten grå ut), ikke metallic.. Har polert et par ganger med Turtle wax, men er ikke fornøyd. Det som skjer, er at bilen ser pen ut etter polering, men ALT av skit og støv fester seg til bilen som en magnet, iallefall på dører og på langsidene av bilen. Når jeg tar på bilen kjennes det ut som jeg tar på sandpapir. Må skubbe i 2 timer for å få vekk dritten på bilen igjen. Hadde en rød bil før, etter jeg polerte den, var det bare å spyle av skitt, så så den blank ut igjen. Så spørsmålet er: Hvilke produkt trenger jeg? Hvordan går jeg frem? Tusen takk til alle svar :) Siter Hyundai Coupe 2003 1.6 FX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Høres ut som om bilen trenger en runde med Clay. Sort uten metallic er ikke lett å holde strøkent, alt, ALT syntes på den, men FY f hvor blank den blir etter polering. Vask Clay Rens Poler Beskytt Er vel veien å gå. Hva du trenger av produkter kan du sikkert titte litt på trådene her på forumet så finner du sikkert noen tips. "glad i bilen" bla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olings Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hvilke produkter hadde du ville brukt? Hvor får jeg kjøpt billig på nettet? Har hørt om We Are Car Care ! Car Wax - Car Polish - Auto Detailing Supplies & Car Accessories, men har ikke handlet der før.. :) Siter Hyundai Coupe 2003 1.6 FX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Clay Pinnacle’s Ultra Poly Clay is the single finest clay composition available today. Rens Duragloss Polish & Cleaner (PC) #101 poler Duragloss Total Performance Polish (TPP) #105 Beskytt får du egentlig i bøtter og spann med de 2 over, så du trenger vel egentlig en bling bling ting....til SORT BIL er det kun en ting;) Finally Liquid Souveran Wax achieves the Pinnacle of Perfection. Liquid Souveran Carnauba Wax has the ease of a liquid wax with the protection and = Rock`n Roll Noen Microfiber håndkler + polerings pader så er du igang.. Skal du fjerne riper, er dette noe (anbefaler maskin) Pinnacle XMT Light Swirl Remover Intro Kit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6 Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Heisann har kjøpt det du anbefalte ovenfor. Men glemte å kjøpe den: Finally Liquid Souveran Wax achieves the Pinnacle of Perfection. Liquid Souveran Carnauba Wax has the ease of a liquid wax with the protection and Er den en anbefaling på hva en bør kjøpe istedenfor på en svart bil for å få den helt "topp of the art"? Gjerne noe lett tilgjengelig i Norge:) Er Hagmanns glanswax noe en kan bruke på "toppen" for å få bilen veldig bra:) PS: bilen er svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GrimeReaper Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Heisann har kjøpt det du anbefalte ovenfor. Men glemte å kjøpe den: Finally Liquid Souveran Wax achieves the Pinnacle of Perfection. Liquid Souveran Carnauba Wax has the ease of a liquid wax with the protection and Er den en anbefaling på hva en bør kjøpe istedenfor på en svart bil for å få den helt "topp of the art"? Gjerne noe lett tilgjengelig i Norge:) Er Hagmanns glanswax noe en kan bruke på "toppen" for å få bilen veldig bra:) PS: bilen er svart Kjenner ikke til Hagmanns glanswax, men Pinnacle Liquid Souveran fåes hos Blankbil.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Heisann har kjøpt det du anbefalte ovenfor. Men glemte å kjøpe den: Finally Liquid Souveran Wax achieves the Pinnacle of Perfection. Liquid Souveran Carnauba Wax has the ease of a liquid wax with the protection and Er den en anbefaling på hva en bør kjøpe istedenfor på en svart bil for å få den helt "topp of the art"? Gjerne noe lett tilgjengelig i Norge:) Er Hagmanns glanswax noe en kan bruke på "toppen" for å få bilen veldig bra:) PS: bilen er svart Har Pinnacle Liquid Souveran Carnabua Wax selv. Den er RÅÅÅ på sort bil. Varer extremt lenge og er extremt drøy. Det er det siste du legger på. Leste en tråd som truhaa skrev. Ut i fra den så handlet jeg den og angrer ikke. Ordentelig WOW produkt Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg