Handyandy Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Her er da tråden om min golf: Når jeg kjøpte den var den ok stylet og i litt dårlig stand, ikke gått så mye mer enn 150k km. Det er en 1.8cl injection 66kw. Slik så den ut når jeg kjøpte den: Men, jeg var jo så uheldig med å ødelegge stylingen: Etter litt fiksing og skrubbing så ser den slik ut nå: Kommentarer om hva jeg må gjøre for å forbedre den? P.S. er på utkikk etter 16v motor På forhånd takk for tips og råd :) Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Fin bil det der:) Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 FLott denne jah =D Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 fin bil, <3 strøken , Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Flott bil du har der andy :) Har du vurdert tåkelys eller? Koster mer enn det smaker for noen, men jeg syns det er verdt det. Får et fett utseende med parklys og tåkelys i 90-fangerne :) Ellers var jeg vel kanskje ikke helt fan av sideskjørtene dine ettersom du ikke har noen annen styling enn det på bilen nå, men smaken er som baken vettu :op: Eksospottene også kunne du gjerne byttet til strake rør istedenfor DTM for min del, men hey.. Dette må du da få velge selv, jeg bare foreslår :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg liker de dtm pottene litt jeg da :) hadde det på min første golf. Ikke noe minus med de i mine øyne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Syns det var helt greit at du ødela den stylinga:op: GTI leppe ser 100 ganger bedre ut. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handyandy Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Takk for svar :D jeg skal ta av sideskjørtene ganske snart, og jeg holder på å lager til tåkelys (tåkelys er et must!):), har kjøpt alt orginalt men det passer ikke så jeg må kjøpe en ny 90` fanger så blir det gang på det. Noen som vet om kanaldekkere til g60 passer uten gti breddere? Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Nydelig bil!! Ja, du kan sette på g60 skjørt uten breddere, MEN det blir absolutt ikke bra, siden bredderene "inneholder" litt skjørt, hvis du skjønner. Så du må ha hele settet for å få en helhet! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handyandy Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Det vil si at jeg trenger gti leppe og? :S Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemesis88 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Det vil si at jeg trenger gti leppe og? :S Du fikk jo nettopp GTI leppe av meg igår. Må ikke klage sånn, monteret grøftelys er også gjort:P Skal du skru i dag handyandy? Siter mine biler: SAAB 900s Volkswagen Golf 2 1.6 (prosjekt) Felger Ø.K. dim. 15" 4*100 og 17" 5*110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Så fin og strøken ut denne. Gjorde heller ingen ting at frontleppa ble ødelagt, ble jo bedre uten! Et tips er å lakkere tromlene bak, ser ikke så bra ut da hele bilen glinser mens det er rustne tromler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Og da lakkere dem i svart istedenfor rødt som mange gjør.. Lite kult å fremheve at du har trommelbremser :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Eg har komplett 16v motor til deg med alt av stasj,ledningsnett.grnrøyr,drivakslinger,speedometer(urørt) 5000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 sossy har ikke sett du har skrevet te meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg