magnusnilsen Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Har akkurat vært ute å prøvd å koble min nye VDO Dayton spiller i min Golf 3. Problemet når jeg skulle prøve å slå på spilleren var at det bare kom lys i hele spilleren, gikk ikke an å trykke på noen knapper eller slå den av. Det kom heller ikke noen tekst på displayet, bare blå bakgrunnsbelysning Noen tips om hva det kan være?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusnilsen Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenaultMotorsport Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 funker en anna spiller der da? da er det jo seff spilleren som er klikk... hvis det ikke funker så sjekk over at alt av koblinger sitter... spes i koblingstykker, opplevd selv av muteledningen datt ut, da blei det ikke mye lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 mest sannsynlig feil med spilleren ettersom det kommer lys i spilleren, noe som vil si at det er strøm frem til spilleren ihvertfall;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 mest sannsynlig feil med spilleren ettersom det kommer lys i spilleren, noe som vil si at det er strøm frem til spilleren ihvertfall;) Lys til spilleren er ofte en separat ledning, så det kan hende han ikke har koblet alle ledninger som skal ha pluss ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusnilsen Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Fikk det til idag, men måtte koble de to ledningene fra spilleren, (rød og gul) sammen på den blåe fra bilen. Det eneste problemet som gjenstår da er at jeg må ordne alle instillingene på spilleren hver gang jeg starter bilen:nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Da har ikkje du koblet spiller til batteri. Du har berre koblet til tenningen. Da må du selfølgeligt stille inn alt på nytt for kvar gang du starter bilen! Det er helt sikkert ein ledning bak der som har 12v heile tiden Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusnilsen Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Er ikke fler ledninger å koble til! Kan jeg da bare trekke ny ledning fra + på batteriet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 ja, husk sikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg