asona_er_best Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 morn folkens, har gått i inkjøp av en e21 323i som jeg vil vite hvem andre biler enn e21 man kan ta deler av??? går det noe fra e30 f.eks?? alt av info jeg kan få om deler tas i mot med takk.. og en ting til, hvor mye hester sitter det i den 2,8 rekkeseks motoren? den som sitter i serru MVH Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b.m-tech Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Grattis med klassiker Har 2stk jeg skal salge AutoDB.no Så hvis du ønsker flere er det bare å gi meg et vink :hello: Det er lite deler som går overens, men du kan blant annet bruke bremseskiver bak fra e30 325, varmeregister fra E28 og en del sensorer og termostater fra andre bmw'er med 6'er + annet små rask! Hva slags 2,8 motor er det sloppet oppi den E21'en din? Er du sikke på at det er en 2,8? 2,8 motorene fra 70-80 tallet er jo M30 motor mens 2,3'en er M20. I all fall er 2,8 L-jetronic fra E24 og E23 på 184hk og 2,8 forgassermotoren fra E23 er på 170hk. E12'a kom med 165, 170, 177 og 184hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 okeii, motoren som sitter i har jeg ikke peiling på, har aldri skrudd en eneste skrue på bmw så jeg skjønner ikke en dritt.. men han jeg kjøpte den av sa det var 2,8 på 180hk, kan det stemme?? og takk, det er en fin klassiker, men det er en bilcross-bil og den har gått mange sesonger så den er sliten karosseri-messig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 ingen som kan hjelpe en stakkars faen???.. trur dere dette funker no serlig i bilcross a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b.m-tech Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Sikkert en grei bilcross bil. Men E30 er nok bedre bilcross emner både på grunn av veiholdning og tiljengelighet av deler! Ellers er nok heller ikke M30 b28 den beste motoren. greit med hester men tung og litt treg motor! Legg ut litt bilder av bil å motor så ser jeg fort hvordan motor du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 sant som du sier.. kjørte den i helgen og den motoren var sprek som et reint hælvette, men jeg fikk ikke hestene ned i bakken.. deler trenger jeg hvertfall nå som jeg tok et rundkast på hel 3 runder. knakk hele bakstillinga og forstillinga, og karossen er krølla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kan man kjøre bilcross når man er 16? Hvilken klasse kjører man i da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 kjører bilcross junior fra det året man fyller 16, men man kan kjøre treninger fra det året man fyller 15, så det er jo 14åringer som kjører trening osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 første og siste bmw hvertfall.. æsj for en dritbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Sats på litt nyere BMW du, så får du mer kvalitet og holdbarhet. Du har jo god tid til å finne en og, er vel par år til du får lappen.:driving Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 første og siste bmw hvertfall.. æsj for en dritbil Hvorfor var den så ræva egentlig? Dårlig å kjøre, eller hva var det? Har kjørt E30 325 siden i høst, og den har funka jævlig bra. Skaff deg gammal og rusten E30 isteden da vet du :P Eneste er at toppakniga har gått til helvete så det sang etter, men hva gjør det når jeg har en annen tikkemaskin av en 2,5 liter som jeg kan svappe inn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg