Naits Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Lav, bred og skamfet. Det er ordene som best beskriver Morten Hansens audi cab. Dette er en bil bygd for show. En bil det ligger mange penger og mye arbeid i. Vi har fått gleden av å besøke Morten og hans gjennomførte Audi Cab Les mer! Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 nydelig bil. Men følte det var noe feil med sideskjørtene. Passet ikke helt med resten, men det er meg. Kan ikke snakke negativt om en så utrolig gjennomført bil. :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Rått :D , elsker gulfargen! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 rå bil, men syns den gule fargen krasjet veldig med den svarte, ville vært mye penere med rødt tenker jeg. Men det er meninga min. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Noen som vil kjøpe den ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg vil :) om 1 og et halvt år Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Noen som vil kjøpe den ? :) hva er prisen ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg