void Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hvor kan jeg finne senkesett til Peugeot 605 sldt? er en 1992 mod. Noen anbefalninger og erfaringer? Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Jeg tror ikke det finnes senkesett til denne bilen. Det er ikke så mange 60- og 70-åringer som kjøper senkesett skjønner du. Eiere av slike biler ønsker at de skal være greie å komme inn og ut av. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 I såfall må det være meget rart om det ikke skulle finnes. For det finnes jo til det aller fleste bilmerker og modeller. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IsBjorn Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 95 modellen og oppover er orginalt senket tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 :race Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg