TOP GUN Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Da var jeg ferdig. :-)Jeg har noen bilder som kommer senere.. men nå skal jeg ikke koble mobilen til pc'n.. Eneste som frister nå er å vaske seg enda mer. Top Gun: Nå er jeg stolt. Du sa 4 timer.. jeg startet 7 og var ferdig 23. FIRE timer!! Med mat pause og masse telefon samtaler. INGEN av foringene røyk når jeg tok de av. Nå sitter raddisen fint på plass og jeg kan kjøre på jobben i morgen! Jeg er faktisk overasket over hvor lett og fint skruene gikk. Selv om det var en original Audi radiator som satt på bilen, tror jeg den har blit byttet før. Så skal jeg være rask med å si at jeg tok feil. DET VAR LUFTE SKRUE TIL RADIATOREN OG DEN LÅ I ESKEN!! Meget fornøyd nå! Så i morgen må jeg på Møller å kjøpe slangen som sitter ved gass spjellet igjen.. hehe jippi!! Hehe...var bra timing da.. :) Som vi snakka om på tlf, de gummidemperne/radiatoren har nok vært byttet tidligere, for de sitter alltid som et hælvette.. Men da får jeg bite i det sure eplet og hoste opp en drøy hundrings.. Så blir det litt rabatt på blodprisen du betalte for radiatoren... :hammer Tenker jeg får friste deg med non chrome blinkers isteden... :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 hehe :-) Vi får se da vettu. mulig at de er kule ja. Hvordan skal jeg nå lufte radiatoren? er skruen oppe så kommer det vann ut med en gang, men jeg tipper det er litt luft i systemet, må jeg kjøre litt for å få det ut? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Var Veldig fin denne! ;P Bra at den blir ordentlig vedlikeholdt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Tusen takk. :-) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Nydelig bil! (drømme) kan du fortelle meg hvilke felger det var på den før? De gamle, sorte? Skal ha nye felger på min neste bil. Og tror de passer utmerket! (Audi A8 4.2 quattro med S8 optikk fra fabrikk) ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 A8 med S8 Optik ja :-) Det er nice! Det er Radius R4 eller R6.. husker ikke hvilken av dem, men de er så veldig like, så du bommer nok ikke :-) TSW har laget en kopi, men de er helt forferdlige! Så ikke prøv å spar litt penger, for de er IKKE like. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg