GranTurismo1 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hei, i det siste har vannnivået begynnt å synke i beholderen, fyller på, og det synker igjen etterhvert. Har andre opplevd dette? Motoren har gått 190 000km, og jeg frykter at toppakningen er gåen. Skulle ikke gått på en utholden motor som har har hatt godt vedlikehold hele veien men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Ikke umulig at det er toppakningen, men det gir jo noen andre symptomer også. Hva med vannpumpa? Er omtrent riktig km stand for den. Ellers så har du et rør som ligger oppå motorramma/forstillingstraversen på høyre side som kan ruste Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GranTurismo1 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Vannpumpa ble byttet for ikke så lenge siden, og det er ingen lekkasjer under som man kan se når bilen har stått. Motoren drar helt vanlig, pluggene er fine og brune. Dumt det skjer nå, når jeg skal til gøteborg til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Viss det ikke er vann under, og motorrommet er tørt, så er det nok topp pakningen. Det kan jo være et lite hull i en slange, men motorvarmen gjør at det ikke renner. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg