Corley Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Har ein Passat 1996 stasjonsvogn, og har lyst på litt billig lyd i den. Har kjøpt Pioneer DEH-3900MP-spelar og er fornøygd med denne. Hjå Bilradiospesialisten vart eg anbefala å kjøpa Infinity Reference 6520CS og driva desse med spelaren: Bilradiospesialisten Infinity Reference 6520CS Component System - Minuset med desse er at eg då må kutta hol i dørene, noko som er vanskeleg då eg ikkje har noko verktøy eller plass å halda til. Er det nokon som har erfaring med å bytta ut originalhøgtalarane i dashbordet? Er det 4" det er plass til her? Eventuelt nokre anbefalingar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supahman Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Har en 95 passat. Der var det bare å dra ut høyttalerene i dashen og sette de nye inn! 4" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 kjøp nå et 4" sett, så slipper du å kappe. det går garantert ikke inn 6.5". men sjekk Velkommen til Engen Audio, din levrandør av kvalitet og service han har fine priser på det meste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg