Lellen Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hejsan! Mitt namn är Linus Andersson är 23 år gammal och kommer ifrån Arvika Sverige. Jag tävlar aktivt inom Billjud och i år satsar jag på Bassrace och Show spl. + att jag tänka ställa ut bilen på några träffar. Tänkte lägga upp lite bilder på min Passat kombi och lite information om mina planer och bygget. Detta är en bruksbil som jag använder alla dagar om året. Ska styla upp den lite iaf så den inte blir i originalutförande. Bil:Passat variant v5 Highline 01. Motor/effekt:5cylindrig 170hk Chassi:Kapade fjädrar Interiör/Inredning:Svart halvskinn med blått alcantra, elhissar, acc, elstyrda speglar och eluppvärmda. Med mera.. Highline helt enkelt! =) Bilstereo och multimedia:Huvudenhet:Kenwood kvt 627 dvd Kablar:50mm2 strömkablar,10mm2 högtalarkabel Trippelskärmade lågnivåkablar. Allt från Autoleads Batterier:2 st Groundzero Bp 12.3500 Framsystem:Kicker ss kitt med 8 som midbas. 6.5 som mellanregister + diskant Bakhögtalare:4 st Kicker Es 6.9or i skuffen Nackstöd med 7.2 tums skärmar Basar:4 st Kicker cvx tolvor (750wrms styck) Slutsteg:Kicker zx 850.4 till framsystemet och 6.9orna (900wrms) Kicker zx 2500 ´monoblock till basarna (3000wrms) Exteriör / Styling:Angelleys med svart insats, sidoblinkers med svart insats, sänkt, Proffstonade rutor runt om, Streetfighter Front än så länge. Planer:Ljudbygget klart *Takvinge *Svarta Lexusbakljus *övre och undre ögonlock *Xenon Kitt *Kjolpaket som ev kommer plastas ihop med bilen så inga skarvar syns *19 tums femekrat *Lackade bromsok *Bortagna emblem *Ny lack ev.. *Effekt toning *Chippa Här kommer lite bilder från när jag köpte den och hur den ser ut i dagsläget. Inte klar på långa vägar.. Här i förbandsfacket gömde jag dvd boxen Bild på dvdn Byggnation av Dörrsidor fram Skuffbygget.. Nackstöden med 7 tums skärmar Inredningen Med 18 tums Advanti Racing Kan tilllägga att nu är bilen oxå sänkt där bak som ni inte såg på bilderna. Nya Fronten på plats. StreetFighter front Obs! Marken lutar och det är skit ni ser på fronten inte en repa. Ska sätta dit Aluglitter till veckan. Mer bilder kommer så fort jag har fått hem lite mer saker på posten.. Siter Linus"Lellen"Andersson Passat kombi i Espl och Bassrace 2007 Team Ljudgaragen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Dette blir bra ;) Jeg har 2x av de samme elementene du bruker. Spiller bra! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 nice bil du håller til på garaget.org också va? :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lellen Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Japp det stämmer. Du är Tafto va? Siter Linus"Lellen"Andersson Passat kombi i Espl och Bassrace 2007 Team Ljudgaragen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Japp det stämmer. Du är Tafto va? stemmer bra det :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Tøff bil! Har du sotet hovedlyktene sjøl? Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg