The cowboy Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 har et bilde jeg vil skifte bakgrun på.. men er ikke innehaver av PS eller skils til å fixe det på annen måte.. så jeg lurte på om noen av dere PS guruer her inne kunne hjelpe meg litt!! vil forandre bakgrunnen på bildet her, sånn at refleksjonene av fotografen og alt annen forsvinner.. om fargen blir en annen gjør ikke noe, så lenge ørna kommer bedre fram.. om noen her gidder å hjelpe meg, så hadde jeg blitt evig gla :) så jeg takker og bukker på forhånd for denhjelp jeg får :) :soldiersf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 det var kjapt gjort.. hehe :) ble jo meget bra det der :D nå ble jeg nesten nysgjerrig på hvor langt man kan gå her.. hehe! men forresten, takker så mye! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 var ingen fler som gadd nei.. :( kjipt.. jaja.. jeg overlever nok med den ene jeg fikk.. så igjen, takk til deg Curb :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg