hildegard Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hallo! på tide med en ny modd fra meg... har "dubbet" en chrysler 300C etter inspirasjon fra en annen orginal DUB. Med litt hjelp fra Takin91 er dette en av mine beste modd!:idea: Org: DUBBED!: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Felgene var vel noe av det flateste jeg har sett! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Pen modd. Men grillen var helt feil. :) Og felgene noe flate, som allerede nevnt. Men ikke ille. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 gjett hvem som har brusha:win Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 brushinga på hjulbuan var ikke sånn veldig super.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Hehe:happyhappy: Første gang jeg brusha der!!! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 gjett hvem som har brusha:win Siden det var dårlig brusha,så vedder jeg en Lollipop-is på at det var deg. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Siden det var dårlig brusha,så vedder jeg en Lollipop-is på at det var deg. HeHe... det er jeg som har bredda bilen da...:hellothere: :hellothere: :hellothere: :hellothere: :hellothere: :hellothere: :hellothere: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdnoz Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 synes sotinga var en del for mye, og grillen var bare heilt feil. Så skulle du har stilla cambern litt på felgene, til - ikke + Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 ok Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 du er bedre enn meg, det er ikke kritikk :) Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Det var jeg som satte motor i den :D Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg