optus Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hva er den ombygd til? IZ? Er det en bedre motor? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Er en 1Z motor som er ombygd sånn at den passer i min bil:D 9500 norske kroner fra sverige med frakt.. Jepp skal vest være en mye bedre motor. Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Er en 1Z motor som er ombygd sånn at den passer i min bil:D 9500 norske kroner fra sverige med frakt.. Jepp skal vest være en mye bedre motor. Hva slags motor sitter denne i orginalt? Er det orginalt TDI, som er bygget om til TDK? Vet du hva som er gjort for og bygge den om? Gi meg gjerne litt info.:) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Updates på byttingen når du starter =D MED bilder ;D Jeg startet på min kl 11 idag/igår ;D lager egen tråd om ønskelig...eneste problemet er at jeg må få løftet ut motoren :S skar seg med de jeg skulle låne elefantjekk av =( NOEN SOM KAN ÅRNE ELEFANTJEKK? 200SPENN FOR Å LÅNE DEN 28.MAI ISÅFALL!!! I nærheten av oslo helst Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Vet enda ikke hva som er gjort med den. Jepp er en orginal TDI 90HK som er bygget om til TDK, slik at den skal passe. Skal under søke den når jeg får den, sannsynligvis om få dager så skal dere få høre. Skal fikse bilder også:D Han selgern som jeg kjøpte den hos sa han hadde solgt rundt 50 av disse motorene og responsen tilbake var at det var en mye bedre motor, og også litt effektøkning. Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Har du fått tatt noen bilder? Fått gang i bilen? Skal selge min nå da, men greit og vite. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Slenger ut bilder fra mitt arbeid jeg like godt :P er jo i nærheten av samme greiene=) Godt å ha egen garasje og littegrann hjelp =)Jer etter påbegynt arbeid i form av å koble fra slanger og ledninger... Alt av slanger og ledninger frakoblet ca... Drivaksler og=) Fronten måtte av pga ABS greiene, AC slanger og pumpa + endel annet tull som blokkerte =( Men motoren kom ut :D Nå vaskes hulerommet(motorrommet) og det meste er satt over på nye motoren og skal slenges inn i løpet av uken =) Om noen er flinke til å sveise og gjør det for en billig penge i oslo området så trenger golfen ett sett nye kanaler før EU =S ta kontakt om du kan sånt... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg