andre88 Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 jeg lakkerte bilen min for 2 uker siden. Hvor lang tid burde jeg vente før jeg kan vaske den med høytrykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra8v Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 det kan du gjøre med en gang den e ferdig herdet. vi gjør det samme dagen på jobben ;) så du kan helty fint gjøre det no Siter opel calibra 8v 91mod mb 300 ce 12v 89 mod mb 230 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 det kan du gjøre med en gang den e ferdig herdet. vi gjør det samme dagen på jobben ;) så du kan helty fint gjøre det no oki, da satser jeg på at det burde gå fin da :D men hva med maskinvask da? jeg vet at de fleste her inne ikke liker det :P men jeg har litt lite penger nå, også har jeg 2gratis maskinvask på esso :D jeg kan velge akkurat det programmet jeg vil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 oki, da satser jeg på at det burde gå fin da :D men hva med maskinvask da? jeg vet at de fleste her inne ikke liker det :P men jeg har litt lite penger nå, også har jeg 2gratis maskinvask på esso :D jeg kan velge akkurat det programmet jeg vil :) grattis Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 grattis Ja det svaret må jeg si at hjalp meg mye. kan du ikke heller fortelle meg om det vil gå greit om vaske den i maskinen? tåler lakken det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 ikke gjør det du.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 ikke gjør det du.. oki :) det var på statoil hvis det er bedre :P da får jeg se om jeg får skrapet sammen noen kroner, så jeg får tatt den for hånd da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg