audi-maniac Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 her er en kul a3 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=320543&username=autostrada Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Fin den og er TS versjonen. Men dyr..... :rolleyes: Legg i noen tusenlapper og du får S3..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by audi-maniac her er en kul a3 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=320543&username=autostrada Fin bil men mangler en viktig tingen som alle Audi eier bør ha. quattro Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by pumpedyse Fin bil men mangler en viktig tingen som alle Audi eier bør ha. quattro Haldex i realiteten på A3/S3.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Hadde jeg vært på biljakt nå sa hadde jeg garantert endt opp med en av disse to http://www.finn.no/finn/car/object?id=3974428&sid=1120683510132164&pos=27&rub=2 http://www.finn.no/finn/car/object?id=3957344&sid=1120683510132164&pos=56&rub=2 Ville heller brukt pengene på en facelift A3 1.8 T Quattro med lav km.stand enn en ferdigstylet som har passert 100k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by pumpedyse Fin bil men mangler en viktig tingen som alle Audi eier bør ha. quattro vet ikke hvorfor det ikke står i annongsen men det er quattro.jeg har vært å kjikket på den:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by borabora Haldex i realiteten på A3/S3.... ;) jeg synes haldex koblingen funker veldig bra. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by audi-maniac vet ikke hvorfor det ikke står i annongsen men det er quattro.jeg har vært å kjikket på den:D da blir jo saken en helt annen. men jeg tror nok at jeg ville valgt en S3 i stedet. det er jo ikke så stor forskjell prismessig Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by pumpedyse jeg synes haldex koblingen funker veldig bra. Venter bare på snøen for å teste litt skikkelig. :D S3 er en annen bil egentlig.... Så bedre å gå for den... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by borabora Venter bare på snøen for å teste litt skikkelig. :D S3 er en annen bil egentlig.... Så bedre å gå for den... :) gled deg til det jeg har jo en golf med 4motion det er bare drittmoro på vintern.. det eneste du passe på er bremseassistenen på bilen kan være litt kjip når du har virkelig lagt deg brei...... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 er ikke s3 mye dyrere å fosikre da?:confused: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by audi-maniac er ikke s3 mye dyrere å fosikre da?:confused: Både og... Kommer ann på hvor du bor, alder og bonus det... Noen har det ikke så ille... ;) Men var en annen som fikk sinnsykt dyr på samme bilen så må bare ringe å høre med forskjellige selskaper... Pumpedyse: Esp'n funker ikke(eller veldig sjelden).... :rolleyes: :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by borabora Pumpedyse: Esp'n funker ikke(eller veldig sjelden).... :rolleyes: :D selv om jeg legger ut ESP`en så kommer virker bremseassisten hmmm men hvis ikke ESP`en ikke virker er den jo grei og ha på en regnværsdag...... :) du sjekke med møller hva som er galt med den. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by pumpedyse selv om jeg legger ut ESP`en så kommer virker bremseassisten hmmm men hvis ikke ESP`en ikke virker er den jo grei og ha på en regnværsdag...... :) du sjekke med møller hva som er galt med den. Merker veldig bra de gangene den er på men ikke merka noe når den ikke er på.. Men er vel et par ting til inn i bildet, finner det ut snart... He,he. Kunne godt ha funke når jeg ville ja.... Sjekka feilkoder men ikke noe der. Så spurte de om bilen var chippa fordi det var ofte sånn skjedde da.... Men det er den ikke da.... :rolleyes: :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 er enig i at s3 er MYE fetere ivertfall:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg