Zack Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Noen her inne som har en idé til meg om hvordan jeg kan få bryterene til å sitte i hullene oppe ved de andre knappene (varmetråder, tåkelys) ?? Jeg har votex konsoll i bilen å tok en brå sjans på at de knappene her til vinduene som står i orginal konsollen også passet oppe, men dem var hakket for små :( Noen smarte løsninger ute å går ?? Har ikke plass i konsollen heller da jeg her har DVD og instrumenter der.. takknemlig for alle svar :) By the way.. ledningsnettet er orginalt så jeg forholder meg til disse bryterene. Det går evt. om det finnes noen andre som kontaktene/stikkene passer i, men det tviler jeg litt på. Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hvor mye mindre er det snakk om? Kunne jo sveist inn bryterne i de originale "dummydekslene" som er der. Det skulle da ikke være store problemet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg