andre88 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 På skikkelige regndager (slik som i dag)kommer det en del vann INN i bilen min. det kommer inn ved passasjer siden, og samler seg en ganske så stor vanndamm der. når jeg startet bilen og skrudde opp vifte styrken, så rant det inn vann i fullfart! men stanset etter ca 30 sek. Noen som har kjennskap dette? Bilen er en Seat Cordoba SE 97mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 hvor kommer vannet fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 det kommer fra under dashbordet på pasasjersiden. vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men kan sikkert ordne ett bilde i kveld etter jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 hadde samme på en av audi'ene mine.. var et rusthull i hjørnet av frontruta :( under gummilista, så du måtte løfte den opp for å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 hmm.. jeg synes jeg hørt en gang at dette var "vanlig" på seat. det var noe om en list elns som ikke lå slik den skulle, slik at det kom vann inn i bilen ved regn. andre teorier? edit: jeg ringte møller nå, og spurte de om de hadde vært borti det sammen før. han sa at dreneringen mellom frontruten og panseret var tett, slik vannen kom inn i den bilen på den måten. når jeg slutter på jobb skal jeg sjekke om teorien hans stemmer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg