volvo240_tic Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 det kan lønne seg ja. eller den som jeg brukte f.eks. bare å rappe på skroten eller noe. hadde ingen ledning ned på starteren foruten den fra nøklen til innslaget på min. Siter 93 volvo 240stv - FK 86 volvo 240tic - FT skrota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 det er rart. det går enn fra hjernen og ned på starteren til meg. elektrisk er noe som skulle vert hivd på sjøen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_tic Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 mener jeg har hørt eller vært borti at det er den som gir signal om at bensinpumpene skal starte eller noe. at den får signal fra starteren som går til hjernen. usikker men.. er jo to kontakter på starteren.. bare å prøve Siter 93 volvo 240stv - FK 86 volvo 240tic - FT skrota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel-v8 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ka med motstanden på koilen? Hvis motoren går så lenge nøkkelen holdes i start possisjon, men stopper når du slipper nøkkelen sånn at den går til bake til On possisjon, tyder det på motstanden som skal omgå coilen ved start..... Onkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg