Tobby Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hei,som topic sier har jeg av en eller anna grunn greid å kjøre over maling(!?) så malinga har spruta rundt omkring på lakken å da selvfølgeli lagt igjen stygge flekker...spørsmålet er da hvordan i helvete skal jeg få vekk dette?? Går d ann? Mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hei,som topic sier har jeg av en eller anna grunn greid å kjøre over maling(!?) så malinga har spruta rundt omkring på lakken å da selvfølgeli lagt igjen stygge flekker...spørsmålet er da hvordan i helvete skal jeg få vekk dette?? Går d ann? Mvh Thomas er det vann eller oljebasert? bruker vanligvis whitesprit til sånt..men der er det jo snakk om lakk så..vet ikke hvor smart det er..men om det er vannbasert så får du det vekk med såpe trur jeg da? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 spørs helt om det har rukket å herde... det meste går av med løsemidler, whitesprit kan man vanne blomstene med, gå på "vasketynner"/cellulosetynner eller silikonfjerner. er det herdet kan du prøve å skjære det bort med barberblad av gamletypen, pass på vinkelen så du ikke skjærer i lakken. men lakken på bilen er jo uansett mye eldre enn malinga, så den er mye mjukere uansett! lykke til! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 hvis det ikke er KJEMPE mye er det mulig og evt. vaske med tynner rubbe og polere oppigjen ( siden det er maling må det rubbes mye . ta forbehold om at du kan slipe gjenom klar lakken på bilen din ) så vær forsikktig . er du usikker ta kontakt med ditt lokale billakkværksed Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Takker for svar! Skal se hva jeg får til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg