RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Heisann! Jeg kjøpte meg en a4, og da fulgte det en VDO 1404 med bilen. spilleren er nesten ny, og har 2 linjeutganger, og koster 1900kroner, så jeg kommer ikke til å bytte den ut. Hvordan får jeg ut spilleren? Det fulgte ikke med slike pinner, og har ingen bilextra i nærheten. noen som vet om pinnene til et annet merke funker, og isåfall hvilket? Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 i min corolla hadde jeg heller ikke pinner, eller originale pinner. jeg tok å fjerna hanskerommet og dyttet fra baksiden. hos meg var det 5 skruer så var hanskerommet løst. verdt et forsøk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Det fulgte ikke med slike pinner, og har ingen bilextra i nærheten. noen som vet om pinnene til et annet merke funker, og isåfall hvilket? Mvh Espen Ruud Du kan bruke 4 tynne lange spikere, har gjort det flere ganger og funker bra. Ellers så er det jo Blaupunkt sine pinner som funker.. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 har brukt pinner fra panasonic-spiller tidligere. Kan jo høre om en bilstereosjappe kan låne deg i to min for å ta den ut.. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 takk takk ;) får stikke innom en shappe som selger panasonic eller blaupunkt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 eller VDO ;) Tror Bilextra selger VDO Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Ja visste det var bilxtra som solgte, men visste ikke at de hadde butikk i lillehammer. Sjekka akkurat, og de hadde jo det. da stikker jeg bare nedom der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Var innom bilxtra i dag, og fikk ett par stk. gratis;) sikkert noen de hadde til overs, men likevel, da smiler jeg såklart fra øre til øre, og spilleren min er løs:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg