kadett_c Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Vil ikke tro at den forskjellen er stor eller mærkbar, men.. Å det skal vist ikke være store forskjellen på utvekslinga mellom 12og16 har jeg hørt. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ja, har gjort litt, men ikke får mye, sandblåst litt og kutta litt rust. bilder komemr til helga.men har kjøpt meg 2,3turbo motor fra VOLVO:D 1,2 motoren med 2,3trykkgasser og snurbo fra volvo. plana og porta topp og smidde stempler og råder+++ tror dere det kunne funka? lurte på noe, noen som har 1600understell og 2,2i bremser? plana topp og turbo :wonder: sett i sykkelmotor hvis du bare skal ha 1200 :D Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 plana topp og turbo :wonder: sett i sykkelmotor hvis du bare skal ha 1200 :D blir 1,2 turbo Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 1200 turbo er morro.Annbefaller og balansere veiv-svingjul-clutch.Gjort dette selv:varrver åver 7000 rpm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 ja ok, lurte på å få tak i smidde råder åstempler, men vet ikke. hva trykk kan jeg kjøre på hvis jeg kjører på orginal innmat, å balansert veiv,svinghjul og cluch? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 ja ok, lurte på å få tak i smidde råder åstempler, men vet ikke.hva trykk kan jeg kjøre på hvis jeg kjører på orginal innmat, å balansert veiv,svinghjul og cluch? Kjører 0,75 1200 n.Har kjørt i 4 år med dette.Nå har turboen rasa,driver og bygger ny mannifoil og skal ha større turbo og separat vaisgate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Kjører 0,75 1200 n.Har kjørt i 4 år med dette.Nå har turboen rasa,driver og bygger ny mannifoil og skal ha større turbo og separat vaisgate. mye hk regner du å ha da ca? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 mye hk regner du å ha da ca? Ca 100-110 hk, høres lite ut menn fungerer bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 vil tror man merker forksjell ja:D Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Noe frammgang med 1200 turbo projekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 nei lite med motoren, har nå vartfall fått tak i en ekstra 1200 motor, som jeg vil bygge med og fått pris på ny renault 5 gt turbo forgasser, 4990kr+moms og frakt fra frankrike eller hvor i verden de lager de. så må vente litt med det. proriterer å få ferdig bilen først så jeg kan få den på veien. bilen ellers er nesten klar til å få motoren oppi igjen. men, de klumpene som stikker ned der med fjæra forran, de som fjæra sitter rundt på en måte. er det viktig at de er hele? mine er nesten vekke:P Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 og en ting til, de to boltene som sitter på hver sin side av forstillingen, pleier de å sitte godt? noen som har vært ute for at de knekker? vil bare forhøre meg før jeg begynner. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audistolpen Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 hei. har en c selv. lurte på hvor mye jobb det er med å sette i b23 turbo??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 ikke så mye jobb tror jeg, ledningsnettet må mikses og få inn motoren, jeg har hørt at fester og alt passer rett på, men skal ikke garantere noe. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audistolpen Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 ikke så mye jobb tror jeg, ledningsnettet må mikses og få inn motoren, jeg har hørt at fester og alt passer rett på, men skal ikke garantere noe. pratet med en som sa at man måtte sjære i innresjerm for turbo, å bremskraftforsterkeren jikk i innsuget... takker for alle svar.. tror det blir c20let på meg... har ring på flere.. det sies at det må byttes turbo på c20let for å få plass?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg