truhaa Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hadde en bekjent som hadde fått noen riper på bilen sin, og i og med at denne bilen bare er noen månder gammel er selfølgelig dette noe som er riiiiimelig surt. Ba han komme opp til meg en dag etter jobbe slik at jeg kunne hjelpe han med å fjerne ripene, ripene var ikke så jeg kjente de med neglen (noen så vidt det var) så det skulle være grei skurring å fjerne de. Bilen er sølv, så det var ikke lett å ta bilder av ripene da de blir borte på bildet, men de var synlige nok til å "balle" med helheten på en ellers strøken BMW Bilen ble vasket først: -GritGuard -ShMitt -FoamGun -DP extrem foam -Guzzler -EZ wheel brush -Black wheel ShMitt -P21s wheel gel Korrigering: -Porter Cable (g100) -Gul 6" Meguiars pad -Meguiars MG 83 -Cobra/meguiars Microfiber Beskyttelse: -Porter Cable -DuraGloss 101 -EDGE white pad -Cobra MF Brukte dette kun på den ene siden på bilen, resten av bilen fikk en omgang med DuraGloss Aquawax (spray på, tørk av) for at det skulle bli en helhet. Før: Etter: Det ble vel 95% bra, noen riper fikk jeg ikke helt bort, men de er det kun eier av bilen og jeg som vet hvor er;) h/side sett bakfra.... Ripene lå på/ved "kanter" av karroseriet, så det er litt for skummelt med roterende maskin etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jubbly Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Du kan prøver å slipe veldig forsikdig med MG3000 uni grit slipe papir og så MG83. La den papir sitter i vann minst 1 time før du bruke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg