Gå til innhold

Anlegg i mopedbil..?

Ranger emnet


klovnster

Anbefalte innlegg

da går det fint, for hadde jæævlig mye anlegg i den :p

skjønner seff at å bytte batteri er lurt på en mopedbil, men ingen som veit hvor pes det er å f.eks skifte dynamo på den?

 

tenkte det hadde vært kult å kjøpe en mopedbil og stappe den med anlegg :p

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen pronblemer det..var I båtsfjord på bilstereokonk for noen år siden og der var det en Aixam(?) mopedbil med 1x15" SPL dynamics matet med 1x SPL synamics dig1450 monoblokk.

karroseriet på disse er jo i glassfiber og det var strekkmerker i lakken etter at basstrykket,hele karroseriet flexet når han spilte høyt.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen pronblemer det..var I båtsfjord på bilstereokonk for noen år siden og der var det en Aixam(?) mopedbil med 1x15" SPL dynamics matet med 1x SPL synamics dig1450 monoblokk.

karroseriet på disse er jo i glassfiber og det var strekkmerker i lakken etter at basstrykket,hele karroseriet flexet når han spilte høyt.

 

Den har jeg sett, den spillte noe inn i h... stakkar karroseri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) jeg hadde moped bil før. var ikke lenge jeg hadde den, men gøy var det!

men det er noe herk, alt er plast og alu. ikke kvalitet over det heller.

 

hadde anlegg også, en 350.2 kicker og 2x12" Boss, i den lille bilen spilte det godt:)

 

men koster vell en del enda, jeg husker jeg ga 30 tusen for min. det er vell ca 2 år siden. det var en 00-mod tror jeg.

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
Den har jeg sett, den spillte noe inn i h... stakkar karroseri..

 

Vet dette er en gammel tråd..

Jeg kjenner han som hadde den mopedbilen. Han målte litt over 140dB i den på det meste om jeg ikke husker feil.

Det er 30A dynamo på de, men kan sjekke.. Ligger et par slike dynamoer på verkstedet jeg mekker på. :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår