klovnster Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 noen som har prøvd å bygge no skikkelig anlegg i en mopedbil? har litt lyst til å prve, men er litt skeptisk angående strøm osv :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Kan jo alltids bare putte inn noen batterier, og går det ikke ann å sette på en dynamo kan du jo bare lade dem om natta:spin Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Blir jo som å sette anlegg i den lille civicen din det, er ikke store forskjellen dukenukem Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 da går det fint, for hadde jæævlig mye anlegg i den :p skjønner seff at å bytte batteri er lurt på en mopedbil, men ingen som veit hvor pes det er å f.eks skifte dynamo på den? tenkte det hadde vært kult å kjøpe en mopedbil og stappe den med anlegg :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Du må hugse at det kan bli tungt for den lille motoren å dra ett svært beist av en dynamo ;) men normale biler har vel 60 til 100 amp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 jaja, må først sjekke hvor stor dynamo den har.. :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 er ingen pronblemer det..var I båtsfjord på bilstereokonk for noen år siden og der var det en Aixam(?) mopedbil med 1x15" SPL dynamics matet med 1x SPL synamics dig1450 monoblokk. karroseriet på disse er jo i glassfiber og det var strekkmerker i lakken etter at basstrykket,hele karroseriet flexet når han spilte høyt. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 haha genialt.! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 er ingen pronblemer det..var I båtsfjord på bilstereokonk for noen år siden og der var det en Aixam(?) mopedbil med 1x15" SPL dynamics matet med 1x SPL synamics dig1450 monoblokk.karroseriet på disse er jo i glassfiber og det var strekkmerker i lakken etter at basstrykket,hele karroseriet flexet når han spilte høyt. Den har jeg sett, den spillte noe inn i h... stakkar karroseri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 må nesten vurdere en mopedbil jeg nå ;D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 :) jeg hadde moped bil før. var ikke lenge jeg hadde den, men gøy var det! men det er noe herk, alt er plast og alu. ikke kvalitet over det heller. hadde anlegg også, en 350.2 kicker og 2x12" Boss, i den lille bilen spilte det godt:) men koster vell en del enda, jeg husker jeg ga 30 tusen for min. det er vell ca 2 år siden. det var en 00-mod tror jeg. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 jeg skal kjøpe meg en mopedbil, og sette et hefti anlegg i den, men jeg vet ikke hvor stor mopedbilen er?? noen som vet hvor store di er?? den er en type (simpa) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Den har jeg sett, den spillte noe inn i h... stakkar karroseri.. Vet dette er en gammel tråd.. Jeg kjenner han som hadde den mopedbilen. Han målte litt over 140dB i den på det meste om jeg ikke husker feil. Det er 30A dynamo på de, men kan sjekke.. Ligger et par slike dynamoer på verkstedet jeg mekker på. :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 ser det for meg..en liten el bil med jevli anlegg i som knuser alle i dbdrag ellernoe:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 brodern hadde et heftig anlegg i mopedbilen sin, han puttet inn 2 ekstra bilbatteri. funket fint=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg