jan e34 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Jeg skal montere lambdasonde i et eksosanlegg med to rør hele veien. Orginalt står lambda midt i mellom rørene. På det uorginale eksosanlegget jeg har er det ikke feste for lambda, så det må jeg få sveiset inn. Det enkleste er å lage feste bare i det ene røret. Går det bra å sette lambdaen bare i det ene røret, eller må den stå i begge? Siter Less is more ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 V motorer har som regel 2 sensorer. Men om det bare er til et instrument eller noe er vel det uaktuelt. Hva med et utlikningsrør/balanserør mellom de 2 rørene? Skulle funke å ha sensoren der eventuelt. Å bare måle på 1 syl.rekke kan jo være ugunstig om den andre skulle finne på å gå mager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan e34 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Det er en rekke sekser. De to eksosrørene går parallelt. Det er en enkelt Lambdasonde, som er til motorstyringen. Siter Less is more ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan e34 Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Er det noen som har gjort dette? Siter Less is more ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan e34 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Bump Siter Less is more ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg