Gå til innhold

Min 945

Ranger emnet


Jobbe

Anbefalte innlegg

Da var det vel på tide å lage en liten tråd (selv om jeg skal selge bilen ganske snart)

 

Kort om bilen..

 

Kjøpte den i juli 2006,91 mod 945 SE.Den hadde da rullet ca 257000.Såvidt innkjørt med andre ord (A)

 

Det som er gjort med bilen:

 

Lesjöfors senkesett,Eiker 17" sommer felger (215,40 fram og 225,45 bak) hvite blink fram og på sidene,sota alle rutene(bortsett fra front seff)

 

Har desverre ikke bilde av hvordan bilen så ut da jeg kjøpte den,men har da et par av hvordan den ser ut nå.

 

DSC00009.jpg

 

DSC00022.jpg

 

DSC00019.jpg

 

Anlegge skriver jeg ikke noe om siden det kansje ikke er så veldig interesangt her? Kan seff slenge inn litt info om det hvis dette er ønskelig :)

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilen er ikke så verst.Vurderer å kappe en runde eller 2 framme,men får høre med han som vil kjøpe den om det er greit for han =P hehe. Grillen skulle vert svart ja,og leppa skulle vert lik bilens farge,for se om jeg for fiksa dette :)

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
der var det en bil jeg har sett noen ganger ja..

ser ikke så værst ut den der:)

eneste som mangler,er hvite blink foran,å mere senk:P hehe

 

har hvite blink forran gitt =) du tenkte sikkert hvite blink bak? kommer etter hvert :) Ny motor no først gitt ;) heheh

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hvite blink forran gitt =) du tenkte sikkert hvite blink bak? kommer etter hvert :) Ny motor no først gitt ;) heheh

 

oj,mente bak selvfølgelig:P

skulle hatt usa blink foran:)

å,skulle du ikke selge da?

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der som er bilen din ja, sikkelig pen bil:)

 

Blir den å se i Aure i sommer?

Skal litt i Aure i sommer skjønner du!

 

Den blir å se i Aure ja,antagelig mest i helgene da jeg har sommerjobb i nabokomunen :)

 

Edit: har du hytte på aure eller noe? =P

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir å se i Aure ja,antagelig mest i helgene da jeg har sommerjobb i nabokomunen :)

 

Edit: har du hytte på aure eller noe? =P

 

Åjaa!

Nei, jeg har ikke det, men en kompis av meg har det, og jeg kjører opp snart. så det blir noen turer dit da, så da må det kjøres litt utpå der, blir kun i helg såklart.. jobber ellers. Vært morro å hilst på isfall^^

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår