ts Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hallå. saken er den etter et mislykket forsøk av å tette igjen takluka på min 242 av gamle eier så har jeg rivet det ned igjen og kjøpt et dele tak. så er saken etter montering så slurrer drevet på wiren. så jeg kjøpte nye wire på volvo til den nette sum av 2300. nok i værtfall. men det slurrer fortsatt, så jeg tenger noen gode råd eller et nytt drev er det noen som kan hjelpe meg? mvh ts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 en sånn!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 kan noen hjelpe meg. ringt en masse huggere di har ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 får ikke kjøpt ny da? tror den har delenr: 681097 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg