HP-Invent Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Litt flaut spørsmål egentlig, men hvordan i svarte klarer jeg å få løs lyspæren på en Forester? Jeg skal bytte lyspæren til kjørelyset foran, er en h4 pære. Jeg har fått løs lyspæren og alt slikt, men klarer ikke å skille den fra gummien der den er plugget i ledningen hvis dere skjønner. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subarumekkærn Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Det er en lås på denne, du må klemme inn på begge sider av holderen, før du kan løsne den fra pæren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Først så får du av stikket(som kan være ett helvete første gang), så drar du gummimansjetten løs fra lykt/pære, så løsner du låseklipset i lykta og tar ut pæra, vær forsiktig at du ikke ødelegger festet til låseklipset. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg