Mekkern Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 har problemer md 2.2i'en..:P som eg har satt i min manta a... dn stopper når dn blir skikkeli varm, å får ikkjestart igjen, vist eg ventar ei stund, får eg start, mn dn går ca halvparten av tida som eg venta..... har skifta alt som har me tennninga å jør, tenningsmodul, fordeler, dn svarte bosch boksa, og coil.. trodde d hadde noe md tenninga å jør.. mn d viser seg at dysene ikkje opner.. har prøvd å bytte hjerne og.(dn lå i samme bilen som eg tok motoren utav, så d er ikkje sikkert nokon av dei virka) Noken som he noke tips?? Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Bensinpumpe tenkte jeg, men når dysene ikke åpner så er det vel noe annet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Bensinpumpe tenkte jeg, men når dysene ikke åpner så er det vel noe annet det er nok en elektrisk feil jah, som styrer dysene, kan ikkje vere stort anna enn hjærna, mn har ikkje hatt noken suksess md d enda.. ska sta å få tak i ei anna hjerne imorga... Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekkern Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 kom tilfeldivis igår på at ej kunne sjeke tempfølaren, bilen stoppa, skifta følaren, å no går dn enda;) man må kunne tyskleksa for å kunne skru opel... Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 kom tilfeldivis igår på at ej kunne sjeke tempfølaren, bilen stoppa, skifta følaren, å no går dn enda;) man må kunne tyskleksa for å kunne skru opel... fint at du fikk fiksa det, ja er en fordel det :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg