The_RocK Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Har nett kjøpt meg Audi A4 TDI 130, Og bestilte meg D-Chip HighEnd fra http://www.dieseltech.se/ Her e effekten eg vil få med D-Chip HighEnd A4 1,9 TDI PD - Manuell HK 167 NM 395 I dag har den 130HK og 310NM andre ting så føler med D-Chip HighEnd er - Trådlös fjärrkontroll - Av/På eller flera olika motorkaraktärer ! Prestandapaket 2 - Ytterligare 10-20% Hk och Vridmoment ! Bilde av Bilen Har berre eit bilde til no her e bilen eg nett opp solgte min gamle Har orginale 16-felger på bilen,, ønsker meg veldi 19 så det blir neste planen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Er det ander her inn så var erffaring med http://www.dieseltech.se/ ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Correct me if I'm wrong, men dette er vel egentlig en powerbox og ikke en chip. Hvis du leser litt rundt på nettet så er det veldig få som vil anbefale en powerbox fremfor en chip (unntaket er de som selger box'en). Dette gjelder spesielt på nyere biler. Hvor mye må du ut med denne saken? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Powerbox for diselbil er som kryptonitt for supermann;) så, ditt valg:P hehe Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 6500kr må eg om med for ein den,, hm.. men vis det ikkje det e skaddeligt for bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Uff, powerbox :S Stikk til TS, fikk 180 og ca 410nm ut av samme motoren, dog i sline utgave og en del snacksy utstyr og betalte rundt 6 - 6500 for det! Gratis tilbakestilling om du ønsker... Få boxer som funker skikkelig, men BSR har en av de som gjør det... Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 180 og ca 410nm ut av samme motoren, dog i sline utgave Aldri hørt om 1.9TDI Sline utganve :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Aldri hørt om 1.9TDI Sline utganve :D Nei, men kanskje utgave :P (med det er det definert: sline eksteriørpakke, interiørpakke, understell etc) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Aldri hørt om 1.9TDI Sline utganve :D Da har du ikke følgt særlig godt med! :) (Men motoren er jo den samme. Kanskje det du sikter til?) Uff, powerbox :S Stikk til TS, fikk 180 og ca 410nm ut av samme motoren, dog i sline utgave og en del snacksy utstyr og betalte rundt 6 - 6500 for det! Gratis tilbakestilling om du ønsker... Få boxer som funker skikkelig, men BSR har en av de som gjør det... PPC fra BSR er IKKE en powerbox. Man får en "box" hjem i posten ja, men der slutter likheten. Du kopler denne saken til OBDII-uttaket og leser inn trimprogram (altså flasher man hjernen). Så kopler man den fra og kjører. :) Man kan så gå fram og tilbake mellom original- og trim-program så ofte man ønsker. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Da har du ikke følgt særlig godt med! :) (Men motoren er jo den samme. Kanskje det du sikter til?) PPC fra BSR er IKKE en powerbox. Man får en "box" hjem i posten ja, men der slutter likheten. Du kopler denne saken til OBDII-uttaket og leser inn trimprogram (altså flasher man hjernen). Så kopler man den fra og kjører. :) Man kan så gå fram og tilbake mellom original- og trim-program så ofte man ønsker. :) Yepp, men er ikke mer enn ett år siden de hadde powerbox også som funket ;) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg