Plommevolvo Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Heisann :) Henta heim 240'n her igår, og tenkte jeg skulle begynne med å skifte ut den gamle kassettspilleren med noe litt friskere : ) Jeg har lite peiling på bilstereo, og når jeg skulle koble på en ny Kenwood spiller, til det veldig spesielle Volvo kabelsystemet ble det bare rot. Er det noen som kan si meg hva de forskjellige kablene er/tilsvarer ? Gjerne med et koblingsskjema i Paint elns. Den orginale enheten : CR-3080 Kenwood enheten : KDC-W3537 :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Det enkleste er å kjøpe en adapterkabel fra thorshov eller biltema, runt 100,- Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Kjøp deg ISO kabel. http://www.bassbrothers.no/byggetips/montering/spiller/index.htm Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvis du ikke har ødelagt den hvite 9pins(!?) kontakten som er der fra før, så er iso det lureste kjøpet du gjør på ganske lang tid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg