Morten N Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Noen som vet hva girkassa som sitter i 97, 2,0(140hk), v40 heter? evt. noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hei I vår 96 mod. 2.0, 136hk (B4202S tror jeg) så sitter det ei kasse produsert av Renault som heter M5P. Litt usikker på om kassa (M3P) fra 1.8-literen også ble brukt på noen 2.0-ere, men tror helst det er M5P jah. Foreslår at du snoker litt på http://www.bildelsbasen.se Lykke til! Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Takk for tipset, men fant bare ei kasse til 8250,- Kassa mi har begynt å sprette ut av 5. gir. Noen som vet om dette er noe som går igjen på flere x40`er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hmm..får da opp flere treff jeg. Ingen av disse Renault-kassene er noe å rope hipp-hurra for, men at de hopper ut av 5te-gir var nytt for meg. Slark, slitte synchro-ringer, etc. er vel nesten vanlig, men.. Kjapt spørsmål selv om det kanskje ikke er så veldig relevant for problemet. Har du sjekket olja på kassa? Skal ikke være nødvendig, men tror de har en tendens til å svette litt. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg