FireSt0rM Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Er passe forvilet for dagen. Har en Fiat Coupe 2.ol 16v turbo. Å den gjør ikke annet enn å tappe seg for strøm. Den kan virke bra noen dager, men så dør den ut og jeg må sette den på ladding igjen. Satt inn ny cd spiller og forsterker i bilen da jeg fikk den, men kan ikke fatte at dette kan være problemet siden det var kun 2 ISO koblinger som ble tilkoblet. Forsterkeren har vært avslått den siste tiden for jeg skulle sjekke om det ble noe forskjell når jeg tok av frontpanelet på spilleren. Hørest dette ut som om det kan være noe galt med batteriet eller tror dere at det er noe som er koblet feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Det kan være batteriet som er dårligt, men det kan og være noko med ladingen. Desse to tinga kan du sjekke først. Ladespenningen bør være rundt 14v med litt turtall på motoren (2000rpm) Har du 14v over batteriet, er det stor sjanse for at batteriet er dårligt. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Har voltmeter på cdspilleren jeg kjøpte, er ikke sikker på om dette er korrekt. Men den viste iallefall 13,2v når jeg kjørte og som regel litt under 12v når bilen var avslått. Mener du at visst batteriet viser over 14v så er det gåent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 sjekk opp dinamo:)mens motorn er i gång ta av negativ pol fra battery.hvis motorn slår seg av da har du svar på det. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 ikke kortslutting et eller anna sted da?:S så batteriet tapper seg? eller ville ei sikring gått med en gang da? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Takk for tips. Er ganske sikker på at det er selve batteriet som er gåent. Bilen fungerer fint når man først har fått start, men batteriet blir dårligere og dårligere for hver gang man stopper den. Til slutt får man ikke start. Skal prøve å finne meg et annet batteri å prøve i morgen. Takker for alle tips jeg har fått hittil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg