magggi Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Lurer på om hvor man kan få kjøpt "styling" slanger til motoren, siden det ser ut som at jeg må bytte noen av dem. lurer også på om det er lurere og bruke silikonslanger enn slanger i rustfritt stål??? Takker for svar... Siter VW Golf 1 Cab 1982 (solgt) Volvo v40 2002 (solgt) Audi 80 cab 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 bsbildeler.no og mobilsentrum.no har noe sånt.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 her har de også noe http://kimmit-sport.com/e-shop/index.php/cPath/129_43 Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg