Birkelund Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Sliter litt med å søke opp en tidligere tråd. jeg vet det var en som solgte øyelokk til diverse biler, der i blant til golf. Noen som vet hvilken person dette er på forumet? Trenger et par nye. Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg tror jeg har ett par liggende.. Kan sjekke etter så skal du få mine billig! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Har og ett par liggende.. Det er slike med utsparring for blinklysa. send meg en pm om du vil ha dem. skal ikke ha mange kronene for dem :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg