Gå til innhold

Underkattegorier på bilmerkene, wtf?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Etter mye syting og klaging på Audi delen av forumet, er det nå en mye "ryddigere" kategorisering av de forskjellige bilmerkene.

 

B.ant. så er Audi TT, Q7 og A2 nå i samme underkategori?

Jeg kan forsåvidt leve med det jeg, men ser ikke helt grunnen med så vanlige merker. Det var nå greit med aktivitet på TT delen, så hvorfor den blir kludret til med Q7 og A2 er litt irreterende...

 

Hvorfor: jo fordi jeg var innom Nissan i dag og ser hvordan det er delt i der, og herregud for en tragisk måte og gjøre det på.

 

Jeg nevner i fleng:

 

-xterra

-wingroad

-stanza

-stagea

-tino

-serena

-sentra

-R390 GT1

-R391 GT1

-Quest

-Pulsar

-President

-Presage

-Praire Liberty

-March

-Gloria

-Elgrand

-crew

-cima

-cefiro

-cedric

-bassara

-axxess

-avenir

-altima

 

Wtf? Det er jo så og si kun modeller som aldri en gang ble solgt i norge, hvorfor kan ikke dette være diverse Nissan f.eks?

 

 

Det jeg vil frem til er at det må nå gå ant og få en rettferdig fordeling av undertrådene, på ALLE bilmerkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Ikke at det gjør så mye vondt i hverdagen min, men syns det er litt kjipt når forumet ikke er mer ryddig og likt mellom merkene...

 

Men mener nå fortsatt at TT bør ha eget forum, men de andre kan gå under diverse audi:) Ingen på forumet som har q7 eller a2 enda, men begynner og bli en del TT eigere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aaaaaalt for mange underkategorier her..

Se på VW delen f,eks.. Hva er poenget med en egen Golf og en egen Jetta del, når innenfor hver enkelt modell så er det akkurat samme bilen.

 

Hvor mange har Golf2 kontra Jetta2 f,eks? Hva skjer da hvis en slår disse to sammen? Joda, aktiviteten øker..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde pga det egentlig ikke skulle være delt opp på nytt under Audi-delen, men jeg lot det skje allikevel. Er nok en masse underforum eller merkeforum en kunne utelatt her inne ja, hvem har f.eks Rolls Royce eller Koenigsegg her inne? Poenget er det at folk har interesse for bilene selv om de ikke kanskje blir solgt nye i Norge.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår