robin89 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Fordel med en slags kasse bak fronsetthøytalere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Noen elementer krever kasse, andre ikke. Ta kontakt med butikken der du kjøpte høyttalerne dine og hør om de kan anbefale noen kasseløsning for deg. Og for siste gang: Det heter ikke frontsett men komponentsett. Når settet er montert fremme i bilen så kan det kalles frontsystem. Håper alle lærer seg dette nå. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Og for siste gang: Det heter ikke frontsett men komponentsett. Når settet er montert fremme i bilen så kan det kalles frontsystem. Håper alle lærer seg dette nå. Mvh Pål Tja, hvor står dette nedtegnet? Jeg er ikke enig; Frontsett kan være coaxialt eller komponentsett. Frontsystem er betegnelsen på alle høyttalere forran i bilen. Det være seg midbass + coax, 2 veis komponentsett + midbass osv. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Tja, hvor står dette nedtegnet?Jeg er ikke enig; Frontsett kan være coaxialt eller komponentsett. Frontsystem er betegnelsen på alle høyttalere forran i bilen. Det være seg midbass + coax, 2 veis komponentsett + midbass osv. Mvh Dag Johansen Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne kommentaren, men du har vel rett og jeg har feil, igjen :blah: "Kjært barn har mange navn":biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne kommentaren, men du har vel rett og jeg har feil, igjen :blah: "Kjært barn har mange navn":biker Jeg sier ikke at jeg har rett, det var du som var så påstålig i din første post: "Håper alle lærer seg dette nå." Vel-vel, skal ikke herpe tråden ytterligere. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin89 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Sorry:) Dreiv å skreiv dette i all hast.. skulle bort på no Mente jo komponentsett! Og da såklart midbass-høytalerne! Spørsmålet ble stilt fordi jeg ikke er så hypp på å montere høytalerne i ei gammal amazon-dør for der er det ikke akkurat lagt vekt på å få det luftett og til dels vanntett for å si det sånn! Mulig det er jeg som skaper meg problemer nå, men er som sagt ikke heeelt ivrig på akkurat den fremgangsmåten! Tenkte derfor at det kunne være lurt å montere en liten baffel med en snerten kasse bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Du kan bruke VXT høyttalerkasser. Hvis høyttalerne dine syns volumet i kassene er for små, så kutter du ut bunnen i kassene, slik at høyttalerne spiller ut i selve døra. Da hindrer du fortsatt at høyttalerne blir våte av vann som renner ned mellom vindu og pakning. Mvh Pål Bilstereoforumet.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin89 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Du kan bruke VXT høyttalerkasser. Hvis høyttalerne dine syns volumet i kassene er for små, så kutter du ut bunnen i kassene, slik at høyttalerne spiller ut i selve døra. Da hindrer du fortsatt at høyttalerne blir våte av vann som renner ned mellom vindu og pakning. Mvh Pål Bilstereoforumet.no Perfekt!! Disse skal jeg ha:) Takk for tipset Pål! MVH Robin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg