Nikdev Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg har Gjort om topic, pøs på med bilder.. Om dere vil:puke: Jeg har reist jorda rundt og tatt mye bilder, har allerede en tråd om biler:NikDev`s Bilder fra Jorden Rundt Reise Dassene enkelte steder var også så jævlige at kameraet bare måtte ut... Enoy! Starter med noen dasser tatt rett ut fra Saw... Bildet er tatt i en Mexicansk småby, på en busstasjon: Mmhmm, Vask festet med ståltråd: More to come...:puke: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Ahahah :):) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 haha. det ser jo ut, "som på film" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 woow nice! sleik rundt den dassen der a! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det er litt annen levestandard i Mexico en Norge ja! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg tror jeg heller hadde driti i et buskas. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg tror jeg heller hadde driti i et buskas. Eller rett og slett driti i buksa.. :P Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Eller rett og slett driti i buksa.. :P jeg gjorde det akkurat...ahhh varmen Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 ekle dere er...bedre å holde seg til man er tilbake i norge... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg tok bilde av en småhumbug dass sist jeg var på tur å! Kjekt å ha.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_P_m Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Fler som tenkte på Filmen SAW Når dem så bildene? Det gjorde jeg væfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 er nokk litt annen standard i norge ja :) På statoildassene for eksempel, besøkte en del da jeg var på bil ferie i fjor sommer, og noen hadde faktisk bla. blomster, fine bilder, statue, osv. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ny dass, Mexico. Meg i Moteriktig Mexicansk Poncho.. Var ikke så veldig fristende å gå på do allikevel mmmmhmmmm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 FUCKING YEAH!! fant du no lik i et hjørne i samma slengen eller?! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ny dass, Mexico. Meg i Moteriktig Mexicansk Poncho.. Var ikke så veldig fristende å gå på do allikevel mmmmhmmmm du er så sexy nicky, kan jeg få ri deg?! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg