Gå til innhold

mustang og silvia i trondheim

Ranger emnet


tpower

Anbefalte innlegg

er det noen som har noe info om en rød mustang(ny type) med en svær spoiler som står på dn andre siden av hydro`n på dalgård/ugla, og en svart nissan silvia med gull-felger?? kan prøve å ta bilde av de senere vis jeg ser de;) fet dn silvian syns jeg, så dn dra på litt hær en gang:)

- 95mod Audi A4 B5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt av noen at det er skylinemotor iden? har ikke sett den selv ennå. men tror det er den det er snakk om.. noen som vet om det er rb26 i den??

 

 

Det stemmer, rb26dett som står i denne. Går som et uvær!!!1

- 1999 Bmw 320i E46

- 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker]

- 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt]

- 1987 Ford Sierra [spiker :D]

- 1993 Ford Mondeo [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg ble forbikjørt av denne på gammelveien mot malvik igår. Jeg lå i 100 ned den lange bakken som går på siden av nyveien. Så no lys komme bak meg så hørte jeg bare et vræl så plutselig var han forbi meg. Rakk såvidt å registrere hjulspinn idet den kjørte forbi meg. Den bilen var det futt i for å si det mildt!

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har sett denne et par ganger ja, seriøst rå bil. Har prøvd å ta bilde en GOD del ganger nå, men rekker det aldri før den er borte... Tviler ikke et sekund på at det er rb26dett i den nei, faen som den greia flytter på seg!! Har hørt noe om at han som eier den har vært i Japan og kjørt drifting, noen som vet om dette stemmer? Jeg har iaff sett at denne bilen er venstrestyrt, så den er nok _ikke_ fra japan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne et par ganger ja, seriøst rå bil. Har prøvd å ta bilde en GOD del ganger nå, men rekker det aldri før den er borte... Tviler ikke et sekund på at det er rb26dett i den nei, faen som den greia flytter på seg!! Har hørt noe om at han som eier den har vært i Japan og kjørt drifting, noen som vet om dette stemmer? Jeg har iaff sett at denne bilen er venstrestyrt, så den er nok _ikke_ fra japan...

 

Vært i japan og kjørt drifting ja... hahahahahahahhhaahahahaha

- BMW 320i E30

- BMW 320/325i E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår