Eirik** Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hei! Jeg har en clio (93 modell) Den har et lite anlegg men det funker ikke. Jeg tror det er en sikring som har gått. Jeg gikk innom en renault forhandler og han sa at det kunne være en sikring bak spilleren på en rød ledning. Jeg så på denn ledningen og fant denne: Er dette den sikringen. Og hvordan bytter jeg den ut??? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Du skrur opp sikkringsholderen å setter i en ny sikring. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ja,det der er bare holderen. Ligger en sikring på rundt 10A eller no' inni.. Press de to endene sammen, og vri en halv omdreining eller noe.. ;) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik** Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 takk :D Fikk det til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 grattis =P hehe Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Supert.. ;) Den gode,varme følelsen av å ha fått til noe selv.. Hehehe.. ;) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg