Novek Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Noen som har ettermontert fjernstyrt sentrallås til Skoda Octavia? Jeg har en Skoda Octavia SLXi 1998. Har sett på denne: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7628 men vet ikke om de uslipte nøkkelemnene passer til skodanøkkler også? VM, audi og skoda er jo i VAG. Om noen vet noe om dette, eller har peil på slikt ville det vært fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cy3erthug Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Såvidt jeg vet så skal dette gå så lenge du finner noen som sliper nøkkelen (innvendigsliping) men du må passe på at emnene har transponder for startsperre i seg. dem må ta med deg til VAG forhandler (i tillegg til alle andre nøkler du har) å få kodet opp mot startsperra på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Hei, fant du egentlig ut av det? har du fått ettermontert den eller? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novek Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Sorry for at jeg ikke har svart, men har ikke sjekket innom... sjekker litt på ebay for forskjellige modeller.. Kan laste opp bilder og si hvordan det gikk når jeg er ferdig ---- sorry for bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ja fint hvis du kunne gjort det.. :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novek Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 har dagen i dag fri, så skal prøve å sette inn nå. Kjøpte en type fra Tyskland over e-bay. Kom på rundt 450 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Heisann, fått montert det eller??? hehe nei da, hva besto det "kittet" av a? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Jeg har montert speedy sentrallåsstyring på min 97 octavia. Dette funker meget bra, og man får kjøpt ekstra fjernkontroller løst. Fjernkontrollene er også vanntette! Du får kjøpt speedy på alle bilxtra butikker. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildhe Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Til deg som monterte Speedy fjernkontroll (eller liknende).. Var det mye pes for å få montert denne? Kunne du kort beskrevet hva du måtte gjøre? Har lyst på sånn selv men er ingen mekaniker eller elektriker så jeg må se det litt an før jeg løper og kjøper :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg