MacPaal Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hei, har nettopp kjøpt meg en Mercedes C180 stasjonsvogn (1996). Høyttalere i dørene fremme (17 cm) er rimelig kjipe på lyden, og det er ikke noe montert i dørene bak (plass til 13cm). Har kikket litt på noen varianter fra bl.a. Sony og Pioneer (heller mot sistnevnte) som ikke er avskrekkende priset og ser grei ut. Har en brukbar Pioneer spiller og en 4x100W forsterker jeg har tenkt å kjøre imellom. Fint om noen her har tips/råd til gode høyttalervalg, er også åpen for forslag som kan føre til enda bedre lyd enn hva jeg kan håpe på med å benytte eksisterende dørplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Prisklasse prater vi om her a? :) Velkommen til forumet btw :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacPaal Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hei, endte opp med disse :) Virker som de fungerer bra, tanken er å montere forsterker osv i hjulbrønn for reservehjul bak (like ved batteri bl.a.). Kan trenge noen tips til hvordan det bør bygges for å bli best mulig, tenker da på festeplate for forsterker/delefiltre osv. OG takk for velkomsten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 ta deg en tur innom bilstereoforumet.no, der ligger det mange flotte prosjekter med mye bilder og gode forklaringer på fremgangsmåter osv. Greit med litt innspirasjon:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg