Reodor F Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hvorfor ikke Touran? Nei, hvorfor ikke egentlig. Touran med 140hk TDI og DSG var en av de første bilene jeg prøvde, og jeg likte den godt. Men så gikk det over av en eller annen grunn. Muligens ble den litt dyr. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Nei, hvorfor ikke egentlig. Touran med 140hk TDI og DSG var en av de første bilene jeg prøvde, og jeg likte den godt. Men så gikk det over av en eller annen grunn. Muligens ble den litt dyr. Kjørte nesten 115k med min 140hk med dsg og var veldig fornøyd jeg. Har jo god plass også. Eneste er vel 4wd da men så du gikk litt bort ifra det... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 er ikke min feil at Passat ikke leveres med 140hk TDI, 4 motion og automat. da måtte den hatt FWD.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 XC70? Da bør du no klare å få med alle kriteriene dine? Ellers stemmer jeg for enten Mondeo, eller S-max, siden du nå har gått litt vekk fra 4x4-kravet ditt.:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Opel Zafira OPC 2007- prøvekjør den bilen, hvis du skal ha en bil i minibuss klassen Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg