Volvo 740 racing Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Varselampa for bremsene begynner å lyse hvis jeg bremser og svinger selv om nivået er over min. nivået har ikke sunket eller noe. Har vært under bilen å sett etter lekasje fra bremserørene. men systemet er helt tett. bremsene fungerer veldig bra. dette problemet begynte plutslig i forrje uke. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Kanskje det er den føleren som ikke er helt frisk ? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Skift simringane i hovedbremse selynderen. Hadde samme problemet på min. Det blir ulikt trykk i bremse kretsane. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Kan kansje vere parkbrems føleren ? men rart den ble så følsom Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det er folt mulig, selfølgelig sjekke den først. So kan du holde press på pedallen og sjå om du klarer og presse den i botnen. Da er det iverfall hovedselynderen eller lekasje. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg